ניקוי ספות עור - תחזוקה שוטפת וניקוי מקצועי

ספות עור משוות לסלון שלנו מראה יוקרתי, הן נוחות לישיבה ונחשבות עמידות יותר מספות בד בשל העובדה שהלכלוכים אינם נספגים בהם כמו בסיבי הבד. מאידך, על מנת להגן על העור מבלאי וסדקים, לשמור על גמישותו ולמנוע התיישנות מואצת שלו, עלינו להקפיד על תחזוקה שוטפת בתדירות גבוהה ועל ניקוי ספות עור מקצועי ע"י חברת נקיון.

ניקוי ספות עור ביתי (תחזוקה שוטפת)

ניקוי ספות עור ביתי מתבצע ע"י ניגוב באמצעות מטלית לחה להסרת אבק וע"י שאיבת הלכלוך הקשה על סוגיו כגון חול, אבק ופרורים בייחוד בנקודות רגישות כמו כפלים ותפרים אשר מנקזים אליהם את הלכלוך ומקשים על הסרתו. תהליך זה רצוי להעשות בתדירות של עד אחת לשבועיים. אחת לשלושה חודשים יש לשמן את העור בתחליב ייעודי בכדי לשמור על גמישותו ועל הברק הטבעי. את התחליב מומלץ לבדוק ראשית על נקודה סמויה מהעין בכדי לוודא עמידות של העור.

ניקוי ספות עור מקצועי

ניקוי ספות עור מקצועי, הינו תהליך מורכב יותר ומומלץ שיעשה בתדירות של אחת לשנה ע"י אנשי מקצוע מיומנים. חומר הניקוי שונה מזה המשמש בניקוי ספות מבד והתהליך כולל:

  • ניקוי ראשוני בהזרקה ויניקה המסלק את הלכלוך הקשה מפני השטח של הספות.
  • המסת הצטברויות שומנים מנקבוביות העור באמצעות חומרים מיוחדים המותאמים לסוג העור המטופל (ההצטברות מופיעה כשכבת שומן שחורה וניתן להבחין בה בנקל) וקרצוף האיזורים השומניים במברשות מיוחדות.
  • לאחר המשך טיפול ע"י הזרקה ויניקה עדיף (אך מהוה טיפול משלים) שימון הספות בחומר מיוחד הדוחה כתמים ומוסיף ברק, גמישות ולא פחות חשוב, ריח טוב, לספות.

הטיפול המקצועי, שנות הנסיון, החומרים האיכותיים ויותר מכל התוצאות המדהימות, הם שמציבות את הצוות של טכנוקלין בחזית התחום של נקיון ספות מעור.


בשל העלות הגבוהה של חומרי ניקוי מיוחדים לעור ובשל מורכבות העבודה, העלות של ניקוי ספות עור גבוהה יותר ביחס לניקוי ספות בד.