ספות נוער מעוצבות הן רהיט אהוב בקרב בני הנוער. לא עוד מיטה מצועצעת של הילדות אלא מיטה מגניבה שהיא גם ספה וגם נפתחת כאשר מגיעים חברים לישון. כמו ספות רגילות, ספת הנוער נמצאת בשימוש רב כספת אירוח לחברים וצוברת לכלוך רב כגון חול, אבק, פירורי חטיפים ומאכלים שונים, כתמי שתייה ועוד. להבדיל מספות הסלון, ספת נוער משמשת גם לשינה ולכן יש להקפיד ביתר שאת על נקיונה.

ניקוי ספות נוער - תחזוקה שוטפת

ניקוי ספות נוער באופן ביתי מורכב בעיקר משאיבת האבק והלכלוך ומעבר עם מטלית לחה על כתמים. ניקוי זה הינו חלק מתחזוקה שוטפת אך הוא אינו מסיר כתמים ולכלוך בעומק הריפוד ואינו נפטר מחיידקים פטריות וקרדית האבק. לצורך זה יש להקפיד על ניקוי ספות נוער באופן מקצועי על ידי חברת נקוי ספות טובה.

ניקוי ספות נוער מקצועי

חברת טכנוקלין הינה מהמובילות בתחום ניקוי הספות ומעניקה מידי יום טיפול מסור לכל סוגי הספות ולכל סוגי הריפודים. ניקוי ספות נוער נעשה באמצעות מיכשור מתקדם תוך הקפדה על בדיקה מקדימה של סוג הריפוד ושימוש בחומרי ניקוי אשר ינקו את הספות החל מכתמים חיצוניים וכלה בכתמים אשר נספגו עמוק בריפוד ובחיידקים שהצטברו על אותם כתמים. ניקוי ספות נוער עם חברת טכנוקלין נעשה על ידי צוות מיומן ומנוסה אשר שם דגש על תהליך הניקוי כמו גם על שירותיות ויחס אישי וכל זאת במחירים ללא תחרות.