שטיחים מקיר לקיר בבית ובמשרד תורמים באופן מובהק לאוירה חמימה ולתחושת ה-"ביתיות" וזאת בנוסף להיותם יפים, עיצוביים ונעימים. ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן מקצועי הינו תהליך חשוב והכרחי לשמירה על שטיחים אלו אשר מעצם הכיסוי הרב שהם נותנים לרצפת הבית והמשרד, מתלכלכים מדי יום בלכלוך רב כמו אבק, חול מהנעליים, פירורים, כתמים של שתייה ונוזלים שונים, ועוד סוגי לכלוך כיד הדמיון.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן שוטף

כחלק מהתחזוקה השוטפת, יש להקפיד על ניקוי כתמים ברגע שהם קורים באמצעים כמו מטלית לחה ושאיבת אבק. שאיבת אבק חשוב שתבוצע בכל מקרה בתדירות של פעם או פעמיים בשבוע בשטיחי הבית ואחת ליומיים לפחות כאשר מנקים שטיחים מקיר לקיר במשרד וזאת בשל כמות האנשים הרבה העוברת על השטיחים מדי יום.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן מקצועי

מעבר לניקוי שטיחים מקיר לקיר באופן שוטף, יש להקפיד על ניקוי שטיחים מקצועי אחת לחצי שנה עד שנה וזאת על מנת לנקות את השטיחים ברבדים אליהם לא מגיע הטיפול הביתי ובכדי לשמור על סיבי השטיחים מבלאי מואץ הנגרם מתחזוקה לקוייה ולכלוכים קשים בעומק השטיחים.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר עם טכנוקלין

הצוות המקצועי של טכנוקלין נותן שירותי ניקוי שטיחים מקיר לקיר לחברות ולפרטיים תוך דגש מספר שלבים בעבודה:
•   
שלב אבחון השטיחים מתייחס לכל הגורמים אשר משליכים על אופן הטיפול הנדרש להשגת תוצאה אופטימלית מהניקוי. בשלב זה אנו מתייחסים לסוגי הסיבים, חומרת הכתמים, גיל השטיח ומצבו (שמור או מוזנח). כחלק משלב זה ובהתאם לאיבחון המקצועי, יתבצע תאום ציפיות עם הלקוח לפני תחילת הניקוי.
•   
שלב ניקוי השטיחים - את שלב ניקוי השטיחים מקיר לקיר אנו מתחילים בשאיבה יבשה באמצעות שואב אבק חזק במיוחד על מנת להפטר משכבת לכלוך יבש ואבק ולרווח בין הסיבים כך שחומרי הניקוי בשלבים הבאים יעבדו באופן יעיל יותר בעומק הסיבים. לאחר שאיבת השטיחים, אנו מקרצפים את השטיחים בקצף יבש להשגת מראה רענן ומנקים איזורים בעייתיים בשיטה של הזרקת חומר ניקוי לעומק השטיח, קרצוף יסודי של האיזור ויניקת הנוזלים והחומר חזרה יחד עם הלכלוך. תהליך זה של קרצוף, הזרקה ויניקה חוזר על עצמו עד לקבלת התוצאה הרצויה.

אנו בטכנוקלין משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים ותקניים בלבד ובמכשור מתקדם המותאם במיוחד לניקוי שטיחים מקיר לקיר וכל זאת במטרה להשיב לבית או למשרד את המראה המחמם והמלבב של שטיחים מקיר לקיר, מבריקים ונעימים למגע.